„MYŚLENIE KRYTYCZNE JAKO CEL KSZTAŁCENIA. Na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady”, E.Wasilewska-Kamińska – na podstawie amerykańskich i kanadyjskich doświadczeń w kształceniu krytycznego myślenia, autorka podejmuje próbę udzialenia odpowiedzi na podstawowe pytania kluczowe:
[read more=”Czytaj więcej” less=”Zwiń”]
Co to jest myślenie krytyczne?
Czy można się go nauczyć?
Czy można go nauczać?
Pozycja adresowana jest do nauczycieli, wychowawców i rodziców, którzy chcieliby poznać dotychczasowe osiągnięcia w tym zakresie, opisywane w literaturze anglojęzycznej a następnie podjąć próbę kształcenia krytycznego myślenia na gruncie polskim.
(Myślenie krytyczne jako cel kształcenia. Na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady, E.Wasilewska-Kamińska,Wyd. UW, Warszawa 2016)
[/read]