„NEURODYDAKTYKA. Nauczanie przyjazne mózgowi” M.Żylińska – głośna pozycja na polskim rynku wydawniczym, w której autorka analizuje informacje płynące z szeroko rozumianych neuronauk i ich możliwe zastosowanie w procesie dydaktycznym. Podejmuje też próbę odpowiedzi na aktualnie często zadawane pytania:
[read more=”Czytaj więcej” less=”Zwiń”]
Dlaczego uczniowie nudzą się w szkole?
Czy szkoła przygotowuje do życia we współczesnym świecie?
Czy placówki oświatowe wyrównują różnice miedzy uczniami?
„Tym, którzy wierzą, ze możliwa jest szkoła, w której uczniowie zachowują chęć do nauki – dla ich serc pokrzepienia… oraz tym, którzy w to nie wierzą – aby uwierzyli! Autorka” (Neurodydaktyka. Nauczanie przyjazne mózgowi, M.Żylińska, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2013)
[/read]